Mijn Series +

Temptation Island: Love or Leave (2020-2021)

Nederland
Reality
Miniserie, 585 minuten

met Kaj Gorgels en Monica Geuze

Vier koppels proberen in het zonnige Italië te ontdekken of ze met de ware zijn of dat er toch iemand is die beter bij hen past. De partners worden van elkaar gescheiden en komen in contact met singles die op zoek zijn naar een serieuze relatie. Tijdens meerdere dates krijgen ze de kans een diepere connectie aan te gaan en te groeien als persoon. Gaan de deelnemers na het experiment weer terug naar hun vaste partner?

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Aflevering 13

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.