Mijn Series +

Selena + Chef - Seizoen 2 (2021)

Reality

ontwikkeld door Aaron Saidman
met Selena Gomez

Sinds de coronacrisis brengt Selena meer tijd in de keuken door dan ze ooit had gedacht. Maar ondanks haar vele talenten, valt nog te bezien of koken er een van is. In elke aflevering van deze authentieke cook-along wordt Selena op afstand vergezeld door een andere chef-kok. Samen pakken ze keukens van elke variëteit aan, delen ze waardevolle tips en trucs en behandelen ze alles, van rookovens tot ontbrekende ingrediënten.

1. Selena + Aarti Sequeira
  7. Selena + Jose Andres
  8. Selena + Kelis Rogers
  9. Selena + Marcella Valladolid
  10. Selena + Marcus Samuelsson
  • volgende aflevering: donderdag 21 januari (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.