Mijn Series +

Inside the World's Toughest Prisons - Seizoen 5 (2021)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

ontwikkeld door Emma Read, Gabe Solomon en Olivia LaRoche
met Paul Connolly en Raphael Rowe

Heb je je ooit voor kunnen stellen hoe het zou zijn om in de bak te zitten? Vind je dat eng? Wacht dan tot je deze documentaireserie gezien hebt, waarin Paul Connelly en Raphael Rowe je meenemen naar de gewelddadigste gevangenissen ter wereld, waar intimidatie en wreedheid heersen. Onderzoeksjournalisten laten zich vrijwillig opsluiten in deze vreselijke plekken. Ook lopen ze met de bewakers mee zodat je beide kanten van de medaille te zien krijgt.

1. South Africa: The Number Gangs Prison
  2. Philippines: The War on Drugs Prison
  3. Greenland: Prison in the Ice

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.