Mijn Series +

Marvel's 616 - Seizoen 1 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Joe Quesada, Sarah Amos, John Cerilli, David Gelb, Harry Go, Brian McGinn, Jason Sterman, Stephen Wacker en Shane Rahmani
met Gene Pelc, Gillian Jacobs en Stan Lee

Marvel's 616 is een serie van documentaires die de historische, maatschappelijke en sociale impact laat zien van de Marvel Comics Universe op de mens en de wereld. Elke afzonderlijke documentaire laat zien hoe de visie van de filmmakers tot leven komt. In hoeverre hebben de Marvel Comics invloed op ons leven gehad?

1. Japanese Spider-Man
  2. Higher, Further, Faster
  3. Amazing Artisans
  4. Lost and Found
  5. Suit Up!
  6. Unboxed
  7. The Marvel Method
  8. Marvel Spotlight

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.