Mijn Series +

Alternatieve titel: The Investigation

Denemarken / Zweden / Noorwegen
Drama / Misdaad
Miniserie, 263 minuten

ontwikkeld door Thomas Gammeltoft, Jennifer Green, Tobias Lindholm en Katrine Vogelsang
met Søren Malling, Pilou Asbæk en Pernilla August

Efterforskningen volgt Jens Møller, het hoofd van de afdeling moordzaken in Kopenhagen, en zijn team bij het zoeken naar de waarheid. Ze onderzoeken de moord op de Zweedse journalist Kim Wall. In de hoop de aanklager Jakob Buch-Jepsen solide bewijs te kunnen leveren om een overtuigende zaak te creëren, en de familieleden de zekerheid te geven die ze verdienen, maakt het team gebruik van methodische, ongebruikelijke en technische tactieken.

1. Dag 1
  2. Det Vi Ved, og Det Vi Antager
  3. Jagten
  4. 1280 Meter
  5. Et Helt Menneske
  6. In Dubio pro Reo

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.