Mijn Series +

Coyote - Seizoen 1 (2021)

1 stem

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Michael Chiklis, George Pullar en Adriana Paz
met Michael Chiklis, Juan Pablo Raba en Adriana Paz

Ben Clemens is grenspatrouille die na 32 jaar binnenkort met pensioen gaat. Dan ontdekt hij een ondergrondse tunnel die wordt gebruikt om goederen van de zwarte markt vanuit Mexico de Verenigde Staten binnen te smokkelen. Al snel bevindt hij zich in het vizier van het criminele meesterbrein dat hij het grootste deel van zijn carrière heeft geprobeerd te pakken te krijgen.

1. Pilot
  2. Silver or Lead
  3. Sin of Origin
  4. Juan Doe
  5. King Tide
  6. Plaza de Nada

Goeie serie hoor weer eens wat anders en lekker spannend nu 2 afleveringen gezien maar ga gauw verder !
Edit !
Zeer goeie serie en een aanrader, en het blijft niet bij 6 afleveringen, jammer had graag verder gekeken dus maar afwachten !!