Mijn Series +

Mocro Maffia - Seizoen 3 (2021)

Nederland
Misdaad

ontwikkeld door Achmed Akkabi en Thijs Römer
met Achmed Akkabi, Mandela Wee Wee en Daan Schuurmans

Romano en zijn mannen hebben al jaren een goed lopende cocaïne-handel in Amsterdam. Echter wanneer 'de Paus' na een ruzie voor zichzelf gaat werken, ontstaat er een groot conflict tussen Romano en de Paus. Schrijver Rein de Waard en journalist Matthijs volgen de situatie op de voet. Beide partijen doen er alles aan om hun handeltje te redden, dit zorgt voor moorden, complotten en verraad. Het loopt nog meer uit de hand wanneer de Paus de verloofde en baby van 'Potlood' vermoordt.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • volgende aflevering: vrijdag 29 januari (aflevering 1, Videoland)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.