Mijn Series +

Drama / Misdaad
Miniserie, 192 minuten

ontwikkeld door Sabine Brian, Ronald Versteeg en Kaja Wolffers
met Raymond Thiry, Sallie Harmsen en Martijn Lakemeier

Net als Luther klaar denkt te zijn met de misdaad en zijn rol als killer en steun en toeverlaat van de familie van Walraven staat daar ineens Puk voor zijn neus. Zij is de dochter van zijn broer en eist dat Luther alsnog, 25 jaar na dato, wraak neemt op de moordenaar van haar ouders. Door de impulsieve Puk raakt Luther verstrikt in een spiraal van geweld en komt hij oog in oog te staan met de demonen uit zijn verleden.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  • volgende aflevering: morgen om 20:20 uur (aflevering 4, NPO 3)

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Prequel van Penoza. Vanaf 27 december op NPO 3

avatar van Dogie Hogan
Zal niet het niveau van Penoza halen. Ben al geen fan van flashbacks in films, en als die ook nog van een gehalte van amateurtoneel zijn...

avatar van wimaroca
Ja er moet toch nog het één en andere veranderen wil het het nivo halen van penoza

avatar van Dogie Hogan
Inmiddels ook steeds meer GTST invloeden...

***************************************************

Tav filmlocaties: Zaanstreek.