Mijn Series +

The Great North - Seizoen 1 (2021)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Lizzie Molyneux, Wendy Molyneux en Minty Lewis
met de stemmen van Nick Offerman, Jenny Slate en Will Forte

The Great North volgt de avonturen van de Tobin-familie in Alaska. De alleenstaande vader, Beef, doet zijn best doet om zijn rare stel kinderen dichtbij te houden - vooral zijn enige dochter, Judy, wiens artistieke dromen haar wegleiden van de familievissersboot naar de glamoureuze wereld van het plaatselijke winkelcentrum. De familie wordt compleet gemaakt door Judy's oudere broer, Wolf; zijn verloofde, Honeybee; haar middelste broer, Ham; en het tienjarige broertje, Moon.

1. Sexi Moose Adventure
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zondag 17 januari (aflevering 2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.