Mijn Series +

Clarice - Seizoen 1 (2021)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Alex Kurtzman en Jenny Lumet
met Rebecca Breeds, Michael Cudlitz en Lucca de Oliveira

Clarice speelt zich af in 1993, een jaar na de gebeurtenissen in The Silence of the Lambs. FBI-agent Clarice Starling keert terug in het veld om seriemoordenaars en seksuele roofdieren te achtervolgen terwijl ze navigeert door de hoge politieke wereld van Washington, D.C. Clarice is zowel briljant als kwetsbaar. Haar complexe psychologische samenstelling, die voortkomt uit een moeilijke jeugd, stelt haar echter in staat om haar stem te vinden in de mannenwereld waarin ze werkt, en om te ontsnappen aan de familiegeheimen die haar haar hele leven hebben achtervolgd.

1. The Silence Is Over
  7. Aflevering 7
  8. Can't Let Go
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: donderdag 11 maart (aflevering 5)

avatar van Corcicus
"...Om haar stem te vinden in de mannenwereld..." Woke alert!

Eerste twee afleveringen waren echt goed.

Derde aflevering was een stuk minder.