Mijn Series +

Gyeongiroun Somun - Seizoen 1 (2020-2021)

Alternatieve titels: The Uncanny Counter | 경이로운 소문

Zuid-Korea
Fantasy / Mystery

ontwikkeld door Sun-dong Yoo
met Byeong-gyu Jo, Joon-Sang Yoo en Se-Jeong Kim

Een groep mensen wordt "Counters" genoemd. De groep vermomt zich als medewerkers van een noedelrestaurant. Mun is een middelbare scholier en het jongste lid van "Counter". Zijn speciale vaardigheid is zijn fysieke kracht. Ga Mo-Tak is een voormalig politieagent. Hij heeft 7 jaar geleden een ongeluk gehad, waardoor hij zijn geheugen verloor. Hij is een rechtvaardig persoon. Do Ha-Na kan boze geesten op honderden kilometers afstand voelen. Als ze iemand aanraakt, kan ze hun herinneringen lezen. Chu Mae-Ok is de chef-kok van het noedelrestaurant en het anker van "Counter." Choi Jang-Mool is verantwoordelijk voor het beheer van de uitgaven van de groep. Hun doel is om boze geesten op te sporen waarbij ze elk hun eigen speciale vaardigheden gebruiken.

1. Aflevering 1
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  • volgende aflevering: 16 januari (aflevering 13)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.