Mijn Series +

Tiny Pretty Things - Seizoen 1 (2020)

Drama / Mystery

ontwikkeld door Michael MacLennan
met Kylie Jefferson, Lauren Holly en Casimere Jollette

Wanneer een tragedie toeslaat op de meest prestigieuze balletschool van Chicago, waar elke danser zowel vriend als vijand is die fel strijden om felbegeerde rollen, dreigt het hechte vriendschappen te ontrafelen en een constellatie van geheimen bloot te leggen die een wereldberoemde instelling ten val kunnen brengen.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf maandag 14 december te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.