Mijn Series +

Murder on Middle Beach (2020)

Documentaire / Misdaad
Miniserie, 262 minuten

ontwikkeld door Ron Nyswaner, Neda Armian, Toby Oppenheimer, Madison Hamburg, Stacey Offman en Richard Perello

Op 3 maart 2010 werd de alleenstaande moeder Barbara Hamburg gewelddadig vermoord aangetroffen in de buurt van haar huis in de hogere middenklasse-enclave Madison in Connecticut. Onderzoekers speculeerden dat haar moord een misdaad van hartstocht leek, maar vanwege onvoldoende bewijs werd de zaak niet opgelost. In de loop van 8 jaar interviewde Barbara's zoon, Madison Hamburg, zijn familieleden en vele anderen, verlangend om meer te weten te komen over zijn moeder en het verzamelen van bewijs in de hoop haar moord op te lossen. Terwijl Madison worstelt met verontrustende onthullingen over zijn moeder, komt het meest verontrustende conflict voort uit de verplichting van Madison om mensen in zijn gemeenschap en leden van zijn eigen familie in twijfel te trekken.

1. Mom's Dead
  2. Rooms and Tables
  3. Sisters
  4. Reasonable Doubts
  • volgende aflevering: zondag 29 november (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.