Mijn Series +

Tsjechië
Drama / Misdaad

ontwikkeld door Jan Pachl
met Hynek Cermák, Lukás Príkazský en Alexej Pysko

Rechercheur Kuneš is een teruggetrokken maar onverschrokken politierechercheur die zich wederom in de nesten heeft gewerkt nadat hij een vriend van zijn ex-vrouw in elkaar heeft geslagen. Hierdoor komt zijn functie als rechercheur op de tocht te staan. Zijn hooggeplaatste baas heeft een oplossing voor hem, ze zet hem in voor een stage in het afgelegen grensgebied. Er zit echter één maar aan. Zijn echte missie is om opheldering te geven over een twee jaar oude moord op een agente waarbij het onderzoek vast liep.

1. Nástřel
  10. Black Jack
  11. Tichá Voda
  12. Zdař Bůh!
  13. Zimmer Frei

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.