Mijn Series +

Actie / Avontuur
Miniserie, 60 minuten

ontwikkeld door Matt Shakman
met Elizabeth Olsen , Paul Bettany en Kathryn Hahn

Zich afspelend in de jaren 50, volgen we het verhaal van Wanda Maximoff en Vision, twee krachtige superhelden die nu eindelijk hun ideale leventje lijken te leven in een Amerikaanse buitenwijk. Maar wanneer er in hun omgeving steeds vreemdere vertoningen voordoen, beginnen Wanda Maximoff en Vision te vermoeden dat dit ideale leventje niet is wat het lijkt.

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  • volgende aflevering: vrijdag 15 januari 2021 (aflevering 1, Disney+)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.