• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.332 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.983 acteurs
  • 193.279 gebruikers
  • 8.985.880 stemmen
Avatar
 
banner banner

The Mandalorian - Seizoen 2 (2020)

4,06 232 stemmen

Show titel: The Mandalorian

IMDb beoordeling: 8,7 (583.429)

Afleveringen: 8

Speelduur: 5 uur en 40 minuten

Ontwikkeld door: Jon Favreau

Met: Pedro Pascal, Giancarlo Esposito en Gina Carano

Oorsprong: Verenigde Staten

Datum van release: vrijdag 30 oktober 2020

Eerst uitgezonden op: Disney+ (Nederland)

  • On Demand:

  • Disney+ Bekijk seizoen 2 via Disney+
  • Netflix Niet beschikbaar op Netflix
  • Pathé thuis Niet beschikbaar op Pathé Thuis
  • Videoland Niet beschikbaar op Videoland
  • Amazon Prime Niet beschikbaar op Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Google Play
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Mandalorian

Het verhaal van The Mandalorian speelt zich zo’n vijf jaar na Star Wars: Return of the Jedi af. Na de verhalen van Jango en Boba Fett verschijnt een andere krijger in het universum van Star Wars na de val van het Galactisch Keizerrijk. We volgen de beproevingen van een eenzame revolverheld, genaamd de Mandalorian, in de buitenste regionen van de Melkweg, ver van de autoriteiten van de Nieuwe Republiek.

Afleveringen Seizoen 2 (2020)

  1. 1. Chapter 9: The Marshal

    30 oktober 2020 (55 minuten)

    Din “The Mandalorian” Djarin heeft de opdracht gekregen om Baby Yoda te herenigen met zijn eigen soort, maar veel aanwijzingen om hem daarbij te helpen heeft hij niet. Hij hoopt dat andere Mandalorians meer weten, maar daarvan zijn er niet zoveel meer en Din weet niet waar de overlevenden wonen. In een ongure vechtclub heeft Din een afspraak met ene Gor Koresh, die mogelijk wat informatie voor hem heeft.

  2. 2. Chapter 10: The Passenger

    6 november 2020 (42 minuten)

    The Mandalorian keert terug naar Mos Eisley, met het kind en Boba Fetts harnas. Maar onderweg wordt hij aangevallen, er zitten nog steeds een hoop premiejagers achter hem en Baby Yoda aan. Mando handelt de zaak snel af, maar moet verder lopen.

  3. 3. Chapter 11: The Heiress

    13 november 2020 (36 minuten)

    Din Djarin, het kind en Frog Lady arriveren op Trask na een bijzonder ruwe landing waarbij de Razor Crest zelfs in het water belandt. Het duurt niet lang voor Frog Lady haar man gevonden heeft. Hij heet Frog Man en hij wijst Din naar een herberg waar hij meer informatie over andere Mandalorians kan vinden. Intussen worden ze bekeken door een schimmig figuur.

  4. 4. Chapter 12: The Siege

    20 november 2020 (40 minuten)

    Din probeert de nog altijd flink beschadigde Razor Crest in bedwang te houden, terwijl het kind hem daarbij helpt door de rol van een astromech droid op zich te nemen. Dat gaat minder beroerd dan je misschien zou denken, maar ook zeker niet goed. Din besluit dat ze fatsoenlijke reparaties nodig hebben als ze ooit Corvus willen bereiken en besluit terug te keren naar Nevarro.

  5. 5. Chapter 13: The Jedi

    27 november 2020 (47 minuten)

    De Mandalorian reist naar 'n wereld geregeerd door een wrede magistraat met een machtige vijand.

  6. 6. Chapter 14: The Tragedy

    4 december 2020 (34 minuten)

    De Mandalorian en het Kind reizen naar een oude locatie.

  7. 7. Chapter 15: The Believer

    11 december 2020 (39 minuten)

    Om het tegen het Keizerrijk op te nemen, moet de Mandalorian de hulp van een oude vijand inroepen.

  8. 8. Chapter 16: The Rescue

    18 december 2020 (47 minuten)

    The Mandalorian en het Kind zetten hun reis door een gevaarlijk stelsel door.

Reviews & comments

zoeken in:
avatar van kleintje 2

kleintje 2

  • 449 berichten
  • 786 stemmen

Nog steeds vermakelijk, maar ook nog steeds veel te onjuist in beoordelingen. Extreem overgehyped.


avatar van kos

kos

  • 46075 berichten
  • 8459 stemmen

Haha, die episode dat The Child al die eieren steeds zit op te vreten . Uberdroog.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

kleintje 2 schreef:

Nog steeds vermakelijk, maar ook nog steeds veel te onjuist in beoordelingen. Extreem overgehyped.

Dus nog steeds eerder een 7 dan een 9?


avatar van kleintje 2

kleintje 2

  • 449 berichten
  • 786 stemmen

horizons schreef:

Dus nog steeds eerder een 7 dan een 9?

Precies, veel hoger komen mijn rating en per afleveringen ook niet. Het is leuk en nieuw, maar geen wonder. Als voorbeeld: The Queen's Gambit was een wonder. Dit voelt als een opgesplitste lowbudget film - aangezien het grote verhaal niet echt serie waardig is te noemen - die toch nog redelijk door de beugel is gekomen. Het is dus leuk om te kijken, maar het stoort me dat deze serie een 8,7/10 krijgt.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Punt op IMDb is toch ook gewoon een dis naar Disney vanwege deel viii en ix.


avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

  • 13429 berichten
  • 1202 stemmen

Pfff, zit het er alweer bijna op. Jammer. Stijgende lijn. S1 drie sterren. S2 vier sterren. Waar ik tegen aan blijf lopen is het aantal afleveringen (te weinig) en tijdsduur afleveringen (te kort). Maar goed, een gegeven paard niet de in bek kijken!

Op naar seizoen 3?


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

HALVE TAMME. schreef:

Pfff, zit het er alweer bijna op. Jammer. Stijgende lijn. S1 drie sterren. S2 vier sterren. Waar ik tegen aan blijf lopen is het aantal afleveringen (te weinig) en tijdsduur afleveringen (te kort). Maar goed, een gegeven paard niet de in bek kijken!

Op naar seizoen 3.

Goed om te horen dat dit seizoen beter is. Het eerste seizoen was wel prima, maar net niet interessant genoeg om 8 (wie weet) seizoenen van te kijken. Ik ga weer een poging wagen!


avatar van kos

kos

  • 46075 berichten
  • 8459 stemmen

Blijft toch wel vermakelijk hoor.


avatar van kleintje 2

kleintje 2

  • 449 berichten
  • 786 stemmen

Het is een vermakelijke serie, maar seizoen 1 was toch wel enigzins beter. Hoewel het einde van dit seizoen wel erg mooi en emotioneel was, de beste aflevering naar mijn smaak. De grote verhaallijn is gewoon veel te veel uitgerekt omdat het verhaal gewoon te kleinschalig is voor zo'n serie. Naar mijn smaak had het best een film mogen worden. Verder voldoet het goed en zijn de effecten en muziek de uitstekers. Maar het acteerwerk en dialoog zijn gewoon veel te simplistisch en niet overtuigend genoeg. Daar mogen ze als enige nog wat aan veranderen.


avatar van mrdig

mrdig

  • 499 berichten
  • 2617 stemmen

StarWars zoals het moet zijn. Simpel verhaaltje tussen good en evil maar zo’n ontzettend goede StarWars vibe en pace wat je sinds de originele films eigenlijk niet meer hebt gehad. Topvermaak


avatar van legian

legian

  • 777 berichten
  • 0 stemmen

Waar het eerste seizoen nog een leuk opzichzelfstaand ding was gaan ze hier volledig de fanservice & fanfiction kant op. Leuk om Ahsoka te zien maar volledig onnodig, net zoals Bo-Katan. Dat ze Boba Fett uit de dood opwekken is helemaal belachelijk en dat hij dan nog een eigen serie krijgt is onbegrijpelijk. Ja het was een tof personage, maar verder totaal niet interessant en ook hier wordt er niets interessants mee gedaan. Dat ze er uiteindelijk ook nog even fan favoriet Luke erbij halen (die er trouwens echt niet uitziet) maakt het geheel helemaal af. The Mandalorian is niets meer dan een fanfiction springplank voor een legio aan spin-off series. En als je al die dingen eruit haalt blijft er bar weinig over van het geheel.

Er zitten verder best leuke momenten in en voor het merendeel ziet het er ook allemaal erg gelikt uit. En de ontwikkeling van de band tussen Din en Grogu wordt mooi gedaan en de afsluiting is daarin erg sterk. Het is alleen jammer dat het vooral als een kapstok dient die zelf verrassend weinig inhoud heeft als je alle dingen eromheen weghaalt.

Ze hadden hier een erg sterk en interessant verhaal kunnen leveren dat de wereld van Star Wars verder zou uitdiepen buiten hetgeen wat we allemaal al gezien hebben. Maar ze moeten perse weer alles met elkaar verbinden. Het is vermoeiend want ondertussen slaat het allemaal nergens meer op. Er wordt aan alle kanten geprobeerd om uitleg te geven aan de films (de mislukte clones in aflevering 4 die snoke gaan introduceren). Veel fan favorieten erin te verwerken waardoor er alleen maar meer plotgaten in de films ontstaan. Nu snap ik ook waarom ze perse in die tijdsperiode een serie wilde maken.

Het is jammer dat ze niet proberen om een daadwerkelijk goed verhaal te vertellen zonder direct te denken aan een groot gevuld universum met series en personages. Voor seizoen drie zal ik maar een aantal flessen whisky gaan inslaan, misschien dat het dan nog wel leuk is om te zien.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Op de helft nu en het voelt beter dan seizoen 1.


avatar van peterjames777

peterjames777

  • 130 berichten
  • 1483 stemmen

Bijzonder vermakelijk. Heerlijk voor deze december dagen.

Het verhaal is prima, maar wat het vooral succesvol maakt zijn de visuele effects (het ziet er prachtig uit), actie scenes en fantastische soundtrack. En dan heb ik het nog niet eens over die heerlijke sfeer.

Met name de laatste 4 afleveringen zijn een schot in de roos.

Een aantal acteurs acteren houterig, Gina Carano voorop, maar Pascal is top, evenals Giancarlo Esposito. Ook fijne bijdragen van Bill Bur als Mayfeld en Timothy Olyphant als Cobb Vanth.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Leuk!


Leuke serie maar meer ook niet. Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt omdat het allemaal te Disney achtig was. Te zoet en te makkelijk. Maar op aanraden van velen ben ik toch door gaan kijken. Toch wel boeiend hoor maar sommige dingen zijn zo dom. De storm troopers zijn zo makkelijk verslagen dat het lachwekkend is. Die gasten hebben een helm op maar gaan neer bij de eerste klap. Hoe dan? Ben ik dan te sceptisch? Ik had er heel veel van verwacht en het werd natuurlijk ook kapot gehyped. Maar het valt mij toch behoorlijk tegen. En ben echt wel Star Wars fan! 3 sterren.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

Hames_Jetfield schreef:

De storm troopers zijn zo makkelijk verslagen dat het lachwekkend is.

Dat is al een dingetje sinds de allereerste Star Wars film.

De enige keer dat ze echt dreigend en gevaarlijk lijken is als Luke & Obi-Wan in A New Hope de afgeslachte ewoks en oom&tante van Luke vinden.


avatar van Ronjossch

Ronjossch

  • 17 berichten
  • 33 stemmen

Seizoen 1 was leuk, maar 2 veel beter/leuker.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

Ben afgelopen weekend gestart, ondanks dat ik seizoen 1 saai vond. Schijnbaar hebben ze bij de producers wat peper in de reet geduwd, want het is echt een hartstikke leuk seizoen tot nu toe (ben halverwege). Visueel ongelofelijk fraai en het tempo ligt een stuk hoger. Zo'n eerste aflevering bijvoorbeeld met dat enorme beest, echt prachtig. Maar ook verhaalinhoudelijk is het leuker. Bij vlagen nog best spannend en boeiend. Zit op de helft, komende dagen af kijken.


horizons schreef:

(quote)

Dat is al een dingetje sinds de allereerste Star Wars film.

De enige keer dat ze echt dreigend en gevaarlijk lijken is als Luke & Obi-Wan in A New Hope de afgeslachte ewoks en oom&tante van Luke vinden.

Eigenlijk wist ik dit ook al wel maar het viel nu wel echt op! Die dark troopers zijn trouwens wel vet en het einde maakt ook wel veel goed overigens!


avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Dit had ik niet zien aankomen. Op de valreep nog even het sterkste seizoen van dit jaar. Het eerste seizoen vond ik vorig jaar wat saai en niet bijzonder, maar wat was dit seizoen goed. Het is misschien wat makkelijk van de schrijvers om de fans the pleasen met bekende gezichten, en toch heb ik dit nog nooit op deze manier in een serie gezien. Ook zonder deze personages was dit een fantastisch seizoen. Wel geef ik toe dat ik de laatste aflevering net uitzet, nog behoorlijk onder de indruk ben, en dat zeker wel voor een halve ster extra zorgt. Net zoals vorig jaar denk ik dat ik Disney+ voor nu maar weer even stopzet. Toch denk ik dat, wanneer Disney met nog meer van dit soort series komt, dat ik op een gegeven moment blijvend abonnee ben. De zoveelste streamingdienst, so may the force be with my wallet.


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

Wow, ik ben echt enorm verbaasd hoe belachelijk goed dit tweede seizoen van The Mandalorian is, waar seizoen 1 bij mij niet verder kwam van een karige 2,5*. Ik vond seizoen zelfs vrij saai te noemen, het grootse spektakel dat ik aan Star Wars associeer vond ik maar matig aanwezig. Schijnbaar vond Disney dit ook, want dit seizoen zit echt acht afleveringen vol met waanzinnig gave dingen. Aflevering 1 met dat enorme grotmonster was al een briljante opening en dit bleef gewoon tot het einde toe doorgaan. Verhaalinhoudelijk zal het allemaal wel, dat vind ik niet eens het belangrijkste in de wereld van Star Wars. Mij te vaag vaak. Daarnaast zit het ook vol met fan service voor wie Star Wars lief hebben. Nou ben ik zeker geen die hard fan, maar wel alle films gezien en die bevielen wel.

De laatste 20 minuten van de slotaflevering zijn dan ook kippenvel-waardig (deed me even denken aan de cameo van Darth Vader in Rogue One). Wat een brute cameo was dat. En ook die Dark Troopers zijn echt geweldig ontworpen, die wekten wel echt ontzag op. Nee, dit was een hele fijne zit met een beeldkwaliteit en special effects die in elke AAA blockbusterfilm niet zouden hebben misstaan. Kom maar op met dat derde seizoen en die Boba Fett spin-off. Mandalorian seizoen 2 is zelfs een van de beste series van dit jaar geworden en krijgt een dik verdiende topscore.

4,5*

ps: Baby Yoda


avatar van The Oceanic Six

The Oceanic Six

  • 59141 berichten
  • 3918 stemmen

Hames_Jetfield schreef:

Leuke serie maar meer ook niet. Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt omdat het allemaal te Disney achtig was. Te zoet en te makkelijk. Maar op aanraden van velen ben ik toch door gaan kijken. Toch wel boeiend hoor maar sommige dingen zijn zo dom. De storm troopers zijn zo makkelijk verslagen dat het lachwekkend is. Die gasten hebben een helm op maar gaan neer bij de eerste klap. Hoe dan? Ben ik dan te sceptisch? Ik had er heel veel van verwacht en het werd natuurlijk ook kapot gehyped. Maar het valt mij toch behoorlijk tegen. En ben echt wel Star Wars fan! 3 sterren.

Is dat niet gewoon een Star Wars running gag dat die Storm Troopers een stel losers zonder kwaliteiten zijn? Dat komt toch geregeld in films voor.


avatar van james_cameron_mm

james_cameron_mm

  • 225 berichten
  • 409 stemmen

Minder wisselvallig dan de eerste reeks en al met al ook wel wat beter, al blijft het episodische karakter en het hoge A-Team gehalte van de serie een probleem. Ditmaal is er meer aktie, meer spektakel en veel meer aansluiting bij de Star Wars-films, iets dat sporadisch goed werkt maar tegelijkertijd nogal geforceerd overkomt. De vlakke personages en de dunne verhaallijntjes kunnen het geheel uiteindelijk ook niet naar een hoger niveau tillen. De overwegend korte afleveringen kijken evenwel makkelijk weg en naar het einde toe wordt het zowaar behoorlijk spannend.


avatar van Thomas83

Thomas83

  • 3718 berichten
  • 3363 stemmen

Dit seizoen staat veel te veel in het teken van de fanservice. Zeker in de helft van de afleveringen lijkt er weer een nieuwe Star Wars-serie geplugd te worden. Vooral in de laatste minuten van de slotaflevering maken ze het wel erg bont. Wat het allemaal nog erger maakt is dat het ook allemaal verwijzingen zijn naar allerlei tweederangs Star Wars-producties. Ik ben totaal geen Star Wars-purist of zo, maar ik heb helemaal niets met "expanded universes" in wat voor serie dan ook. Het leidt eigenlijk nooit tot nieuwe content die recht doet aan het originele werk, niet in het minst omdat het altijd het eindresultaat is van de visie van verschillende schrijvers en regisseurs.

De originele filmtrilogie was gewoon leuke fantasy, avontuurlijke films vol met de kracht van suggestie. Door alles in te kleuren wordt dat juist tenietgedaan. Die Dark Troopers vind ik ook helemaal niets. Eigenlijk ook best saai trouwens dat The Mandalorian feitelijk onkwetsbaar is door zijn pak. Iedereen lijkt wel over een superwapen te beschikken. Die Dark Troopers vielen in de laatste aflevering overigens nog vies tegen uiteindelijk, net als Moff Gideon. En die cameo van Luke Skywalker op het einde met die vreselijke CGI, oh mijn god.

Niet dat ik helemaal niet genoten heb van dit seizoen. Vooral in de eerste paar afleveringen voelde het allemaal weer aangenaam vertrouwd, en de verschillende werelden die in de serie worden aangedaan zien er prachtig uit. De losse western-achtige afleveringen werken nog absoluut voor mij. The Mandalorian en Baby Yoda zijn daarnaast nog steeds een erg leuk duo. Er zijn op zich goedkoop veel scènes met Baby Yoda, maar ik kan mijn ogen ook niet van hem afhouden. Mayfeld vond ik ditmaal trouwens wél leuk. Hij is misschien wel het hoogtepunt van de een na laatste aflevering, die mogelijk de beste van het hele seizoen is. 3.0* dan maar.


avatar van thomzi50

thomzi50

  • 1967 berichten
  • 2396 stemmen

Ik vond Luke er in die laatste aflevering eigenlijk best overtuigend uitzien. Wat niet wegneemt dat zijn verschijning het uiteindelijke Star Wars-verhaal in de films, en dan vooral hoe hij zich gedraagt in The Last Jedi, weer een slag gecompliceerder of zeg gerust onsamenhangender maakt.


avatar van horizons

horizons

  • 5655 berichten
  • 2322 stemmen

thomzi50 schreef:

Ik vond Luke er in die laatste aflevering eigenlijk best overtuigend uitzien. Wat niet wegneemt dat zijn verschijning het uiteindelijke Star Wars-verhaal in de films, en dan vooral hoe hij zich gedraagt in The Last Jedi, weer een slag gecompliceerder of zeg gerust onsamenhangender maakt.

Helemaal niet. Deze aflevering speelt zich af voordat Ben Solo naar de dark side gaat dus wat betreft is er nog niets aan de hand met Luke.


avatar van thomzi50

thomzi50

  • 1967 berichten
  • 2396 stemmen

horizons schreef:

(quote)

Helemaal niet. Deze aflevering speelt zich af voordat Ben Solo naar de dark side gaat dus wat betreft is er nog niets aan de hand met Luke.

Dat weet ik. Maar dat hij nu Grogu onder zijn hoede krijgt en daar in de films net zijdelings aan refereert, is vreemd, tenzij Grogu tamelijk snel wordt omgebracht en niets tot iets een Jedi uitgroeit. Wat in zeker opzicht toch een gedeelte van de angel uit deze serie zou halen.


avatar van legian

legian

  • 777 berichten
  • 0 stemmen

thomzi50 schreef:

(quote)

Dat weet ik. Maar dat hij nu Grogu onder zijn hoede krijgt en daar in de films net zijdelings aan refereert, is vreemd, tenzij Grogu tamelijk snel wordt omgebracht en niets tot iets een Jedi uitgroeit. Wat in zeker opzicht toch een gedeelte van de angel uit deze serie zou halen.

Het antwoord is simpel, fanservice. Ze kunnen zich in veel vreemde bochten wringen, maar ze gaan hoe dan ook de films/series in de weg zitten en onderuit halen, om over de toch al gigantisch verdeelde fanbase maar niet te spreken. Het is daarom erg jammer dat ze dit perse aan de films en bekende personages moesten koppelen. Het Star Wars universum is groot genoeg om eigen verhalen te vertellen die niet constant met de oh zo bekende personages te maken hebben.


avatar van grovonion

grovonion

  • 582 berichten
  • 2133 stemmen

legian schreef:

. Het is daarom erg jammer dat ze dit perse aan de films en bekende personages moesten koppelen. Het Star Wars universum is groot genoeg om eigen verhalen te vertellen die niet constant met de oh zo bekende personages te maken hebben.

Daar ben ik het niet mee eens, je kunt moeilijk een Star Wars film of serie maken zonder The Force. En als je serie zich dan afpeelt in hetzelfde tijdperk dan de films dan kom je al rap bij de paar overgebleven Jedi terecht. En als je daar geen antwoord op hebt, zoals duidelijk het geval met Grogu dan spreekt dan weer eens tegen de zeer magere lange termijn planning die de makers van Star wars hebben. Het is allemaal een zooitje geworden.

Beter was geweest een serie te maken die zich in een heel ander tijdperk afspeelt, zoals de Knight of the Old Republic games gedaan hebben. Dan had je aanpak wel gewerkt.


avatar van legian

legian

  • 777 berichten
  • 0 stemmen

ThaDeez schreef:

(quote)
Daar ben ik het niet mee eens, je kunt moeilijk een Star Wars film of serie maken zonder The Force.
Dat kan prima, zoveel force gebruikers zijn er niet als je kijkt naar de personages die we allemaal langs zien komen. Dat ze nu juist series afleveren die niet draaien om force gebruikers toont ook prima aan dat het kan. Een goed verhaal vertellen is niet afhankelijk van een gimmick.

Het probleem wat ik aanhaal, je ook quote en uiteindelijk ook zelf geeft, zijn de bekende personages die er met de haren bij gesleept worden. Het universum is groot genoeg om die niet of desnoods minimaal te gebruiken (zie Roque One bijvoorbeeld). Er zijn zoveel werelden, tijdperken en personages te bedenken dat we niet constant met een Skywalker, Hutt, Palpatine, Solo, etc. geconfronteerd hoeven te worden.

Een probleem wat nu vooral ontstaat door de bekende gezichten erbij te slepen. Is dat er nu achteraf van alles en nog wat aan elkaar gelijmd, geplakt, gelast, gesoldeerd en weet ik veel gedaan moet worden om het nog enigszins kloppend te maken. Hadden ze die fanservice niet gedaan dan hadden ze nu ook niet allerlei capriolen hoeven uithalen om het maar kloppen te maken. En hoe hard ze ook hun best doen, die lijmresten, lasnaden en dergelijke blijf je zien.

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.