Mijn Series +

Somebody Feed Phil - Seizoen 4 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Phil Rosenthal
met Phil Rosenthal

Philip (Phil) Rosenthal reist de hele wereld over naar verschillende plaatsen, zoals Bangkok, Tel Aviv en New Orleans terwijl hij de lekkerste gerechten probeert en vriendelijke mensen ontmoet. Hij probeert daarnaast ook om de geschiedenis van het eten te leren kennen en de plekken waar hij rondtoert terwijl hij de leuke en excentrieke persoon is die hij is.

1. Rio de Janeiro
  2. San Francisco
  3. Singapore
  4. The Mississippi Delta
  5. Hawaii

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.