Mijn Series +

Chilling Adventures of Sabrina - Seizoen 4 (2020)

Fantasy / Horror

ontwikkeld door Roberto Aguirre-Sacasa
met Kiernan Shipka, Miranda Otto en Ross Lynch

Sabrina haar zestiende verjaardag nadert. Deze half-heks half-mensachtige tiener kijkt al haar hele leven uit naar dat moment. Maar dan komt er iets vreemds op haar pad, dat haar moet doen beslissen tussen een leven in het licht of het leven in de duisternis. Sabrina moet kiezen tussen de hekswereld van haar familie en de menselijke wereld van haar vrienden. Ondertussen gaat zij de strijd aan met het kwaad dat haar vrienden en haar familie in gevaar brengt.

1. Chapter Twenty-Nine: The Eldritch Dark
  6. Chapter Thirty-Four: The Returned
  7. Chapter Thirty-Five: The Endless
  8. Chapter Thirty-Six: At the Mountains of Madness
  • dit seizoen is vanaf donderdag 31 december te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.