• 8.985.232 stemmen

Chilling Adventures of Sabrina - Seizoen 3 (2020)

Show titel: Chilling Adventures of Sabrina

Ontwikkeld door: Roberto Aguirre-Sacasa

Met: Kiernan Shipka, Ross Lynch en Lucy Davis

Datum van release: vrijdag 24 januari 2020

Plot Chilling Adventures of Sabrina

Sabrina haar zestiende verjaardag nadert. Deze half-heks half-mensachtige tiener kijkt al haar hele leven uit naar dat moment. Maar dan komt er iets vreemds op haar pad, dat haar moet doen beslissen tussen een leven in het licht of het leven in de duisternis. Sabrina moet kiezen tussen de hekswereld van haar familie en de menselijke wereld van haar vrienden. Ondertussen gaat zij de strijd aan met het kwaad dat haar vrienden en haar familie in gevaar brengt.

Afleveringen Seizoen 3 (2020)

1. 1. Chapter Twenty-one: The Hellbound Heart

24 januari 2020 (1 uur)

Sabrina neemt Roz, Harvey en Theo mee op een emotionele missie. Prudence en Ambrose gaan naar New Orleans. Miss Wardwell keert terug naar Baxter High.

2. 2. Chapter Twenty-two: Drag Me to Hell

24 januari 2020 (56 minuten)

In Greendale begint Sabrina aan een nieuwe hobby en een verontrustende opdracht. Prudence en Ambrose blijven zoeken naar eerwaarde Blackwood.

3. 3. Chapter Twenty-three: Heavy Is the Crown

24 januari 2020 (58 minuten)

Sabrina bezoekt een mysterieuze (en vertrouwde) stad. Zelda wil dat de rust op de academie terugkeert. Een kermis zorgt voor ophef in Greendale. Theo waagt een gokje.

4. 4. Chapter Twenty-four: The Hare Moon

24 januari 2020 (59 minuten)

De heksenkring viert een feestelijke traditie en komt onverwachte gasten tegen. Nick heeft moeite om de balans tussen plezier en pijn te vinden.

5. 5. Chapter Twenty-five: The Devil Within

24 januari 2020 (57 minuten)

Ambrose behandelt Nicks aandoening. Harvey en Theo zorgen voor Roz. Ondertussen gaan Sabrina en Caliban door met hun Onheilige Regalia-uitdaging.

6. 6. Chapter Twenty-six: All of Them Witches

24 januari 2020 (58 minuten)

Zelda probeert een bovennatuurlijk verbond te smeden. Sabrina en de bende werken samen met Caliban. De transformatie van Hilda krijgt een angstaanjagende wending.

7. 7. Chapter Twenty-seven: The Judas Kiss

24 januari 2020 (55 minuten)

Na een tragisch voorval krijgen de Spellmans een onheilspellend voorteken. Blackwood zint op wraak. Sabrina bereidt zich voor op haar laatste uitdaging tegen Caliban.

8. 8. Chapter Twenty-eight: Sabrina Is Legend

24 januari 2020 (1 uur)

De grenzen tussen verleden, heden en toekomst vervagen wanneer Sabrina op heroïsche wijze iets recht wil gaan zetten. Maar is ze sterk genoeg?

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Ik heb nu alle 8 afleveringen van seizoen 3 met grote moeite afgekeken. Doe het niet snel, maar denk dat ik de handdoek in de ring ga gooien. Het gaat nergens meer over, en het is plots ook nog een halve musical geworden. Gewoon om jeuk van te krijgen.

avatar van Karst

Karst

Poeh, vrij moeizame zit, dit seizoen. Gelukkig pakt de boel de laatste twee afleveringen wel wat op. Wel weer extreem voorspelbaar allemaal. Daar had best iets meer verrassing in mogen zitten.. Matig...