Mijn Series +

Chilling Adventures of Sabrina - Seizoen 3 (2020)

Fantasy / Horror

ontwikkeld door Roberto Aguirre-Sacasa
met Kiernan Shipka, Ross Lynch en Lucy Davis

Sabrina haar zestiende verjaardag nadert. Deze half-heks half-mensachtige tiener kijkt al haar hele leven uit naar dat moment. Maar dan komt er iets vreemds op haar pad, dat haar moet doen beslissen tussen een leven in het licht of het leven in de duisternis. Sabrina moet kiezen tussen de hekswereld van haar familie en de menselijke wereld van haar vrienden. Ondertussen gaat zij de strijd aan met het kwaad dat haar vrienden en haar familie in gevaar brengt.

1. Chapter Twenty-one: The Hellbound Heart
  6. Chapter Twenty-six: All of Them Witches
  7. Chapter Twenty-seven: The Judas Kiss
  8. Chapter Twenty-eight: Sabrina Is Legend

avatar van DionneDarko
Ik heb nu alle 8 afleveringen van seizoen 3 met grote moeite afgekeken. Doe het niet snel, maar denk dat ik de handdoek in de ring ga gooien. Het gaat nergens meer over, en het is plots ook nog een halve musical geworden. Gewoon om jeuk van te krijgen.