Mijn Series +

Carolina Marín - Puedo Porque Pienso Que Puedo - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Carolina Marín

Spanje
Documentaire

ontwikkeld door Jorge Perez Vega
met Carolina Marín, Fernando Rivas en Guillermo Sánchez

Wat is de prijs om de beste speler in de geschiedenis van het badminton te zijn? Na haar blessure wordt Olympisch kampioene Carolina Marín geconfronteerd met de meest cruciale en veeleisende periode in haar leven. Carolina wordt een jaar gevolgd door camera's, waarin ze zal moeten bewijzen, aan haar coach en aan zichzelf, dat ze speciaal is.

1. La Mejor Jugadora de la Historia
  2. El Regreso de la Campeona
  3. Una Nueva Carolina
  4. Puedo Porque Pienso Que Puedo

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.