Mijn Series +

Saved by the Bell - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Sam Bobrick
met Mario Lopez, Elizabeth Berkley en John Michael Higgins

Als de gouverneur van Californië, Zack Morris, in de problemen raakt omdat hij te veel middelbare scholen voor de lage inkomens heeft gesloten, stelt hij voor om de getroffen studenten naar de best gefinancierde scholen in de staat te sturen, waaronder Bayside High. De toestroom van nieuwe studenten geeft de bevoorrechte Bayside-kinderen een broodnodige dosis realiteit.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: woensdag 25 november (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.