Mijn Series +

Blood of Zeus - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Gods & Heroes

Animatie / Actie

ontwikkeld door Charley Parlapanides en Vlas Parlapanides
met de stemmen van Claudia Christian, Jason O'Mara en Derek Phillips

In het oude Griekenland woedt er een oorlog tussen de goden van Olympus en de Titanen. Wanneer de eenvoudige burger Heron de waarheid over zijn verleden ontdekt, wordt hij de enige hoop van de mensheid om een ‚Äč‚Äčnaderend leger van boosaardige demonen te verslaan.

1. A Call to Arms
  6. Back to Olympus
  7. Fields of the Dead
  8. War for Olympus
  • dit seizoen is vanaf dinsdag 27 oktober te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.