Mijn Series +

Chicago Med - Seizoen 6 (2020-2021)

ontwikkeld door Dick Wolf, Matt Olmstead, Derek Haas en Michael Brandt
met Nick Gehlfuss, Yaya DaCosta en Torrey DeVitto

Chicago Med is een emotionele achtbaan door de dagelijkse chaos van het drukste ziekenhuis van de stad en de moedige artsen die het ziekenhuis overeind houden. Zij zullen unieke nieuwe zaken te lijf gaan die geïnspireerd zijn door actuele gebeurtenissen. Gaandeweg creëren zij een band met op de achtergrond de hectiek van de operatiekamer. Bekende gezichten van de politie en brandweer van Chicago zullen een handje helpen, zodat het derde team vol helden uit Chicago hun werk op de beste manier kunnen uitvoeren.

1. When Did We Begin to Change
  19. Aflevering 19
  20. Aflevering 20
  21. Aflevering 21
  22. Aflevering 22
  • volgende aflevering: woensdag 27 januari (aflevering 4)
avatar van 606
Wanneer komt deze op Fox tv ?

606 schreef:
Wanneer komt deze op Fox tv ?

Niet eerder dan kwartaal 2 in 2021 vermoed ik. Seizoen 6 is pas 2 afleveringen op weg en ligt nu al weer stil tot 6 januari ivm Holidayseason.

Lebarron schreef:

weet jij of seizoen 5 nog komt

weet jij of seizoen 5 nog komt

Ik neem aan van wel of Fox moet ontevreden zijn over de cijfers. Maar ik kijk zelf via de NBC App.

Lebarron schreef:
Hoop het wel, want moet die nog zien.

606 schreef:
Hoop het wel, want moet die nog zien.

Ik zag onlangs toevallig dat Fox season 4 uitzond en al behoorlijk richting het seizoenseinde ging. Je zal dus snel genoeg merken of ze season 5 er achter aan knallen. Alleen Chicago PD loopt in Nederland bijna gelijk met Amerika geloof ik?