Mijn Series +

Älska Mig - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: Love Me

Zweden
Drama / Komedie

ontwikkeld door Josephine Bornebusch
met Josephine Bornebusch, Gustav Lindh en Johan Ulveson

Sten en zijn kinderen Aron en Clara zijn alle drie op zoek naar geluk in de liefde, maar dat blijkt nog niet zo eenvoudig. Daten valt Clara heel zwaar, en ze begint eraan te twijfelen of ze nog wel iemand zal vinden. Haar broer Aron heeft al wel een vriendin, maar een relatie opbouwen is nogal een uitdaging. Sten moet na een lang huwelijk proberen zich open te stellen voor een nieuwe liefde.

1. Sluta Håll Med
  2. Nu Vänder Det
  3. Kämpa Då
  4. Det Är en Del av Kaoset
  5. Okej, Är Okej
  6. Jag Hade en Plan

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.