Mijn Series +

Big Sky - Seizoen 1 (2020-2021)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door David E. Kelley
met Kylie Bunbury, Katheryn Winnick en Ryan Phillippe

Privédetectives Cassie Dewell en Cody Hoyt bundelen hun krachten met de vervreemde vrouw van Cody, ex-politieagent Jenny Hoyt. Ze helpen haar te zoeken naar twee zussen die zijn ontvoerd door een vrachtwagenchauffeur op een afgelegen snelweg in Montana. Maar als ze ontdekken dat dit niet de enige meisjes zijn die in het gebied zijn verdwenen, beginnen ze aan een race tegen de klok racen om de moordenaar te stoppen voordat hij nog meer slachtoffers maakt.

1. Pilot
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: dinsdag 1 december (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.