Mijn Series +

A Teacher - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Hannah Fidell
met Kate Mara, Nick Robinson en Ashley Zukerman

Claire is lerares op een middelbare school. Ze is ontevreden over haar huwelijk en wanhopig op zoek naar connectie. Dan begint Eric, een student, interesse in haar te tonen. Ondanks dat het niet legaal is krijgen de twee een affaire. Wanneer ze betrapt worden blijkt hun verboden relatie de nodige complexiteit en gevolgen te hebben, zowel voor henzelf als voor hun vrienden en familie.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

avatar van filmobsessie
best mooie serie, kijkt lekker weg. Niks nieuws natuurlijk en alleen in America ben je een crimineel als je als lerares een relatie aan gaat met een student. Wat belachelijk is want hij is oud genoeg.