Mijn Series +

Jurassic World: Camp Cretaceous - Seizoen 1 (2020)

Animatie / Avontuur

ontwikkeld door Zack Stentz
met de stemmen van Paul-Mikél Williams, Jenna Ortega en Ryan Potter

Zes tieners hebben zich aangemeld voor een avonturenkamp. Het kamp bevindt zich aan de andere kant van Isla Nublar. Tijdens hun verblijf op Isla Nublar moeten de tieners zich verenigen om te overleven want er zijn diverse dinosaurussen uitgebroken die het eiland verwoesten. Het is een kwestie van tijd dat de dino's het avonturenkamp bereiken.

1. Aflevering 1
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 18 september te zien op Netflix

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Coming Soon.

Ik ben altijd te porren voor een goede animatieserie. Een samenwerking tussen Netflix en Dreamworks! Zal dat garant staan voor 'extra' succes? Erg benieuwd naar het eindproduct.

avatar van arevee
Ik ben mee benieuwd .

avatar van ZZ TOP
Zo, dat klinkt gaaf. Ben ook erg benieuwd.

avatar van Esteban
Bij Series > Nieuws > Jurassic World: Camp Cretaceous:

Hier was ik behoorlijk enthousiast over bij het verschijnen van die poster en teaser, enkele maanden terug. Ondertussen was ik het echter alweer vergeten. Goede hoop. Dreamworks Animation én Netflix zijn énorm goed bezig wat TV-series betreft. Dit kan wel wat worden.

Ik hou niet van Animatie maar deze gaan we checken.

avatar van The Oceanic Six
Zal wel PG13 zijn, maar ik hou van Jurassic Park & World, dus ga het zeker kijken. Ziet er visueel best leuk uit, maar het zal wel een serie voor de hele familie zijn.