Mijn Series +

Zuid-Korea
Actie / Misdaad

ontwikkeld door Song Jin-sun
met Choi Jin Hyuk, Park Sung Woong en Jo Dong Hyuk

Kang Ki-Beom is een elite detective. Hij onderzoekt momenteel de criminele organisatie Argos, maar, als hij thuiskomt, tref hij verscheidene gemaskerde mannen aan. Zijn vrouw en kind worden door de gemaskerde mannen van Argos vermoord. Ze slaan Kang Ki-Beom bewusteloos en snijden zijn ogen eruit. Als Kang Ki-Beom bijkomt, vindt hij zichzelf in het ziekenhuis terug en wordt hij van moord beschuldigd. De NIS benadert Kang Ki-Beom daarna. Hij is geselecteerd om lid te worden van Rugal, een speciaal team dat deel uitmaakt van de NIS.

1. Aflevering 1
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16

Al een reeds afleveringen gezien bevalt mij prima !!