Mijn Series +

Alex Rider - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Verenigd Koninkrijk / Verenigde Staten
Actie / Avontuur

ontwikkeld door Guy Burt
met Otto Farrant, Vicky McClure en Ace Bhatti

Wanneer Alex Rider verneemt dat zijn oom Ian als Britse spion werkzaam was en tijdens zijn dienst is vermoord, verandert alles voor deze anders zo normale tiener. Hij wordt benaderd door MI6 die onthult dat Alex sinds zijn kindertijd onbewust is opgeleid voor de gevaarlijke wereld van de spionage. Alex gaat met tegenzin undercover op een kostschool en ontdekt een duister plan, dat hij alleen maar kan stoppen door hiervoor zijn leven op het spel te zetten.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2