Mijn Series +

Frankrijk
Miniserie, 312 minuten

ontwikkeld door Sabri Louatah en Rebecca Zlotowski
met Dali Benssalah, Roschdy Zem en Sofiane Zermani

Iedereen glimlacht naar Fouad, een jonge steracteur in een televisieserie en verloofde van Jasmine, de dochter van de presidentskandidaat, Idder Chaouch. Maar op de dag van de verkiezingen is Chaouch het doelwit van een schutter die behoort tot de familie van Fouad. Fouad, wiens wereld instort, besluit de zaak te onderzoeken, ondersteund door Marion, het hoofd van de veiligheidsdienst van de president.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

avatar van AniSter
Prima miniserie met goede acteurs. Ieder deel heeft zijn eigen spanningsopbouw. De lengte van het geheel stoorde me helemaal niet omdat het boeiend bleef tot het einde. Een van de vragen: voor wie kies je partij in deze serie? Het was te verwachten wie de dader was, maar aan het einde was er toch nog een kleine verrassing. Aanrader.