Mijn Series +

Agatha Raisin - Seizoen 3 (2019-2020)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Drama

ontwikkeld door Michele BuckBuckingham, Barry Ryan, Kathleen Hutchinson en David Walton
met Ashley Jensen, Matt McCooey en Lucy Liemann

Agatha Raisin is een gefrustreerde, maar vertederende public relations agente van middelbare leeftijd, die van Londen naar Carsely in de Cotswolds verhuisde. Ze heeft haar PR-bedrijf in Mayfair verkocht en is met vervroegd pensioen gegaan. In Cotswolds probeert ze een aantal mysteries op te lossen. Het gaat van de dood van een lokale heks tot de ondergang van een flirterige jonge dierenarts.

1. The Haunted House
  2. The Deadly Dance
  3. The Love from Hell
  4. As the Pig Turns

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.