Mijn Series +

Wynonna Earp - Seizoen 4 (2020)

Canada
Actie / Drama

ontwikkeld door Emily Andras
met Melanie Scrofano, Tim Rozon en Dominique Provost-Chalkley

Wynnona Earp neemt het op tegen demonen en andere bovennatuurlijke wezens. Ze gebruikt haar unieke gaven, en krijg hulp van haar bondgenoten een groep onaangepaste Aliens . Samen vechten ze tegen de paranormale demonen. Nadat ze jaren op de vlucht is geweest en in de jeugdgevangenis te hebben gezeten, keert Wynonna Earp eindelijk huiswaarts. Het enige probleem is dat niemand haar terug wil zien in haar stad, maar dan wordt ze stads enige hoop bij het uitroeien van mysterieuze demonen. Wynonna moet nu kiezen aan welke kant van de wet ze vecht om de naam van haar legendarische overgrootvaders Wyatt Earp naam te zuiveren.

1. On the Road Again
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  • volgende aflevering: zondag 26 juli (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.