Mijn Series +

Reality Z - Seizoen 1 (2020)

Braziliƫ
Komedie / Horror

ontwikkeld door Renata Brandão en Cláudio Torres
met Ana Hartmann, Sabrina Sato en Luellem de Castro

Een zombie-apocalyps in Rio de Janeiro zorgt ervoor dat deelnemers en producenten van een realityshow genaamd Olimpo gevangen komen te zitten in een tv-studio. Tijdens een eliminatieavond van de show wordt de studio een schuilplaats voor degenen die redding zoeken in de stad, waar waanzin en horror beginnen te regeren. In de studio krijgen ze echter niet alleen te maken met vleesetende hordes.

1. Olympus
  8. The Future
  9. The Gate
  10. Be Human

avatar van horizons
Niemand anders? Dit is gewoon dikke zombie pret. Leuker dan de lopende dood. En daar waar Black Summer de ernstige benadering kiest is het bij Reality Z toch wel meer fun.

De 'gore' zit er ook goed in. En zelfs weet de serie in aflevering vijf en daarna goed te verassen met wie er opgegeten wordt..