Mijn Series +

Perry Mason (2020)

Misdaad / Drama
Miniserie, 480 minuten

ontwikkeld door Ron Fitzgerald en Rolin Jones
met Matthew Rhys, Tatiana Maslany en John Lithgow

Los Angeles, 1932. Terwijl de rest van het land herstelt van de Grote Depressie, bloeit LA. Olie, Olympische Spelen en evangelische ambities. Maar ook een ontvoering van een kind dat vreselijk is misgelopen. Wanneer de zaak van het decennium op het bureau van Perry Mason valt begint hij aan een meedogenloze zoektocht naar de waarheid.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
Eerste twee afleveringen waren top zo ook Matthew Rhys zo wie zo al een onderschat acteur. Ook een geweldige setting en een goede cast doen de rest.

avatar van eppo349
stinissen schreef:

Zou jammer zijn dat niemand hier naar kijkt alleen maar omdat het op Ziggo te zien is. Meeslepend en ziet er geweldig uit. HBO heeft kosten noch moeite bespaard!