ad
  • 8.078.425 stemmen

The Umbrella Academy - Seizoen 2 (2020)

Show titel: The Umbrella Academy

Seizoenen: 2 seizoenen

Afleveringen: 10

Datum van release: vrijdag 31 juli 2020

• Netflix Bekijk seizoen 2 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

The Umbrella Academy

Afleveringen Seizoen 2 (2020)

1. 1. Right Back Where We Started

Vijf heeft zijn broers en zussen in een steegje in Dallas achtergelaten — in verschillende jaren. Nu moet hij ze opsporen en een nieuwe apocalyps zien te voorkomen.

2. 2. The Frankel Footage

Een incident aan de bar leidt Luther naar Vanya. Vijf ontdekt iets verontrustends in de film die Hazel achterliet. De politie zit achter Allisons echtgenoot aan.

3. 3. The Swedish Job

Terwijl de sit-in nadert, komen Allison en Klaus elkaar opnieuw tegen. De Zweden achtervolgen Vanya in een korenveld. Luther doet een zorgwekkende ontdekking.

4. 4. The Majestic 12

Allison gaat verwoed op zoek naar Ray. Vanya krijgt te maken met een crisis op de boerderij. Five, Diego en Lila vallen binnen op een feest bij het Mexicaanse consulaat.

5. 5. Valhalla

De broers en zussen zijn opgeroepen voor een spoedvergadering en hebben heel verschillende plannen voor hun laatste zes dagen op aarde. Lila spreekt haar moeder aan.

6. 6. The Singapore Sling

Allison laat Ray haar krachten zien. Dave bezoekt de compound van Klaus. De Manager biedt Vijf een deal aan. De broers en zussen ontmoeten hun vader voor het avondeten.

7. 7. Oga for Oga

Nadat Vijf naar 1982 is gereisd om zijn nieuwe missie uit te voeren, staan ​​de broers en zussen voor een reeks moeilijke beslissingen. Carl waarschuwt Vanya.

8. 8. The Seven Stages

Een wanhopige Vijf bedenkt een riskant plan om een ​​andere versie van zichzelf te onderscheppen. De FBI martelt Vanya. Diego ontdekt de oorzaak van de apocalyps.

9. 9. 743

Terwijl de Vijf complotten tegen elkaar smeden, offert een van hen zich op om Vanya te helpen. Lila ontdekt de waarheid over haar ouders.

10. 10. The End of Something

Ontzet door de gebeurtenissen op Dealey Plaza gaan de broers en zussen naar de boerderij om Harlan te redden. Maar ze worden meegesleurd in een dodelijke strijd.

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator)

Seizoen 2 is vanaf 31 juli te zien op Netflix.

Tof!

• 1949 stemmen

Eerste aflevering gezien. Leuk, maar wel typische intro aflevering.

Super serie, keek er al een poosje naar uit voor seizoen 2.

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

Implosion schreef:

Super serie, keek er al een poosje naar uit voor seizoen 2.

En waarom is dit volgens jou de volle 5 sterren waard? Is seizoen 2 zo goed?

avatar van MovieHolic

MovieHolic

Erg gaaf! Goed 2e seizoen, ik vond hem persoonlijk beter dan S1.

avatar van nightbreed

nightbreed

Ik ben klaar voor S3!

• 1949 stemmen

Eerste vijf afleveringen waren wat aan het meanderen, de zesde schakelt dan eindelijk omhoog. Vervolgens zijn zeven en acht de meest spannende en toffe afleveringen. Negen bied dan een mooie en goed uitgevoerde weg eruit om vervolgens in de laatste aflevering weer net iets teveel hooi erin te gooien.

Al met al tof maar niet zo goed al het eerste seizoen. Toch kijk ik erg uit naar volgende seizoen!

avatar van DionneDarko

DionneDarko

3 afleveringen gezien, en wat is dit smullen! Nog stukje leuker dan het 1e seizoen.

avatar van legian

legian

Het begint wat traag met de introductie van iedereen in de nieuwe tijdlijn, maar als ze dat eenmaal achter de rug hebben wordt het steeds beter. De vele verhaaltjes zorgen voor een wat chaotisch geheel wat niet altijd even lekker loopt qua pacing. Richting het einde gaat het tempo dan ook weer omhoog.

Ook dit seizoen moet het echter hebben van de personage's. Vooral Klaus is weer heerlijk om te zien, maar ook Ben die flink meer te doen krijgt weet te overtuigen. Het einde bied in ieder geval potentie voor het derde seizoen om direct goed van start te gaan. Dit seizoen was weer erg vermakelijk in ieder geval.

avatar van Esteban

Esteban

De laatste 4 afleveringen van dit 2de seizoen bevatten de beste momenten uit de hele reeks tot nu toe. Zowel wat actie, verrassingen als emotionele impact betreft. Eén gigantische cliffhanger (niet de allerlaatste) maakt mij razend benieuwd naar het derde deel.

Ik overweeg een 4, maar stuit -net als in seizoen 1- terug wat op die onevenwichtigheid qua toon, niet alles klikt even vlot in elkaar, vooral in de eerste helft. Een hele, hele dikke 3.5 dan maar.