Mijn Series +

The Twilight Zone - Seizoen 2 (2020)

1 stem

Horror / Sciencefiction

ontwikkeld door Jordan Peele, Audrey Chon, Carol Serling, Simon Kinberg en Win Rosenfeld
met Jordan Peele, Sara Amini en Abbie Hern

The Twilight Zone is een update van de klassieke televisieserie. De anthologieserie vertelt elke aflevering een nieuw sciencefiction, horror en/of bovennatuurlijk verhaal over onbegrijpelijke, onverklaarbare, ongrijpbare en mysterieuze gebeurtenissen. Deze verhalen staan bekend om hun vaak beangstigende en/of onverwachte einde. De afleveringen hebben vaak (maar niet altijd) ook een achterliggende morele boodschap.

1. Downtime
  8. Try, Try
  9. You Might Also Like
  10. Ovation
avatar van Corcicus
Onvoorstelbaar dat ze hem dat tweede seizoen gegund hebben nadat hij van het eerste helemaal niks heeft gebakken.