Mijn Series +

The Hollow - Seizoen 2 (2020)

Canada
Animatie / Drama

ontwikkeld door Vito Viscomi, Josh Mepham, Kathy A. Rocchio en Greg Sullivan
met Connor Parnall, Ashleigh Ball en Adrian Petriw

Drie tieners proberen samen de weg naar huis te vinden nadat ze wakker zijn geworden in een vreemde wereld met magische portalen, lastige puzzels en boosaardige beesten. Ze komen in aanraking met minotaurussen, de vier ruiters van de Apocalyps, draken, ijsmonsters en nog veel meer vreemde wezens, waarvan de meesten niet zo vriendelijk blijken te zijn.

1. Home
  7. Unbalanced
  8. Fang
  9. Fire
  10. Race

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.