Mijn Series +

Gordon Ramsay: Uncharted - Seizoen 2 (2020)

Avontuur / Reality

ontwikkeld door Helen Cooke, Lisa Edwards, Jon Kroll, Gordon Ramsay en Elvia Van Es Oliva
met Gordon Ramsay

Gordon Ramsay dompelt zich onder in nieuwe culturen, gerechten en smaken. Van Peru, Laos en Marokko tot Hawaï, Alaska en Nieuw-Zeeland. Terwijl hij de wereld rondreist op zoek naar culinaire inspiratie, brult Ramsay door valleien, duikt in oceanen, trekt door bossen en beklimt hij bergen. Elk ingrediënt dat hij oogst en elk gerecht dat hij proeft, zal vanaf het begin een nieuw recept inspireren, gemaakt om het hart van die cultuur te vertegenwoordigen. Elke aflevering wordt afgesloten met Ramsay die zichzelf uitdaagt met een lokale voedsellegende aan zijn zijde - waarbij hij zijn nieuwe vaardigheden op de proef stelt terwijl ze samen een feestmaal koken voor de lokale bevolking.

1. Untamed Tasmania
  2. The Wild of South Africa
  3. Louisiana's Bayou Cuisine
  4. Sumatra’s Stunning Highlands
  5. Guyana's Wild Jungles
  6. India's Spice Hub
  7. Norway's Viking Country

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.