Mijn Series +

Devils - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titels: I Diavoli | Diavoli

Italiƫ
Drama / Thriller

ontwikkeld door Nick Hurran, Marc B. Lorber, Chris Lunt en Michael A. Walker
met Patrick Dempsey, Alessandro Borghi en Laia Costa

Londen, 2011. Bij een vooraanstaande bank verdient het meedogenloze handelshoofd Massimo Ruggero miljarden dollars door te speculeren tijdens de Europese economische crisis. In de financiële wereld beschermd door de CEO van de bank, Dominic Morgan, staat Massimo op het punt te worden benoemd tot vice-CEO. Maar de plotselinge dood van een collega en een schandaal waarbij de voormalige vrouw van Massimo betrokken is, zorgen ervoor dat Dominic hem de promotie weigert. Vastbesloten om de waarheid te achterhalen, ontdekt Massimo een stille oorlog die zich achter de Europese crisis afspeelt. Tegenover de duivels die aan de touwtjes van de wereld trekken, moet Massimo een moeilijke keuze maken.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.