Mijn Series +

Burden of Truth - Seizoen 3 (2020)

Alternatieve titel: Burden of Proof

Canada

ontwikkeld door Brad Simpson
met Kristin Kreuk, Peter Mooney en Star Slade

De succesvolle advocate Joanna Hanley keert terug naar haar kleine woonplaats Millwood - een prairiestad met een industrieel verleden en een onzekere toekomst - om een ​​belangrijke klant te vertegenwoordigen in een zaak tegen enkele zieke meisjes op de middelbare school. Ze handelt haar zaak snel en efficiënt af en verplettert de meisjes en hun advocaat - haar voormalige klasgenoot Billy Crawford. Na het winnen van haar zaak ontdekt ze dat de meisjes zieker zijn dan iedereen dacht. Ze hebben hulp nodig. Joanna beseft ook dat ze misschien onopgeloste persoonlijke zaken in de stad heeft. Hoewel ze een succesvolle partner is in een groot advocatenkantoor, kan ze het gevoel dat iets in haar leven niet goed is niet negeren.

1. Crawford Chang
  2. Wherever You Go
  3. No Fathers and Sons
  4. Desperate Measures
  5. Crisis of Faith
  6. It Takes a Village
  7. Name Your Ghosts
  8. Shelter from the Storm

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.