Mijn Series +

Most Dangerous Game - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Actie / Thriller

ontwikkeld door Nick Santora, Gero Bauknecht, Gerd Schepers en Phil Abraham
met Liam Hemsworth, Christoph Waltz en Sarah Gadon

Dodge Maynard heeft gehoord dat hij kanker heeft. In een poging om zijn zwangere vrouw goed achter te laten als hij er niet meer is, neemt hij een aanbod aan van een mysterieuze zakenman, Miles Seller, om deel te nemen aan een dodelijk spel waar hij wordt opgejaagd door onbekende mensen. Wanneer hij het overleeft ontvangt hij 24,5 miljoen dollar. Genoeg geld voor zijn vrouw om een comfortabel leven te leiden.

1. The Offer
  12. A Ship Is Safe Only in Port
  13. Always Get a Second Opinion
  14. What's Old Is New Again
  15. Game Over

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.