Mijn Series +

Cursed Films - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Documentaire / Horror

ontwikkeld door Jay Cheel, Andrew Nicholas McCann Smith, Laura Perlmutter en Brian Robertson

Cursed Films onderzoekt de feiten, mythen en mysteries rond iconische films en franchises waarvan de cast en crew zijn getroffen door tegenslag en tragedie, waaronder The Exorcist, Poltergeist en The Omen. De serie onthuld de gebeurtenissen die deze producties achtervolgden door middel van interviews met experts, getuigen en de cast, regisseurs en producenten die de echte gebeurtenissen hebben meegemaakt. Waren deze films echt vervloekt, zoals velen denken, of gewoon de slachtoffers van pech en bizarre omstandigheden?

1. The Exorcist
  2. The Omen
  3. Poltergeist
  4. The Crow
  5. Twilight Zone: The Movie

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Dit kan nog eens interessant worden. Aardig wat mensen die bij 'Poltergeist' betrokken waren hebben vroegtijdig het loodje gelegd. Voor mij de bekendste en meest schokkende: Heather O'Rourke (12 jaar).

avatar van ZAP!
Op zich wel enigszins interessant, als het niet teveel sensatie en gedoe wordt... half uurtje per film is wel kort.