Mijn Series +

Greenhouse Academy - Seizoen 4 (2020)

ontwikkeld door Giora Chamizer
met Cinthya Carmona, Dallas Hart en Danika Yarosh

Als de tieners Alex en Hayley, broer en zus van elkaar, op een chique kostschool aankomen stuiten ze op allerlei nieuwe en interessante zaken. Naast romantiek en rivaliteit belanden ze ook in een mysterieuze situatie rondom het recente verlies van hun moeder. Alex en Haley zullen er met elkaar het beste van moeten maken.

1. Rock by Rock
  2. The Quick One
  3. A Not Totally Bad Person
  4. Gummy Bears
  5. Cortinarius Orellanus
  6. Hundred Percent
  7. Room 205
  8. The Client

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.