Mijn Series +

The Undoing (2020)

Miniserie, 360 minuten

ontwikkeld door David E. Kelley
met Nicole Kidman, Hugh Grant en Donald Sutherland

Grace Sachs leidt het leven dat ze altijd gewild heeft. Ze is een succesvolle therapeute die op het punt staat haar eerste boek te publiceren, ze heeft een toegewijde echtgenoot, Jonathan, en hun zoontje doet het goed op school. In haar voortvarende leven komt plots verandering door een gewelddadige dood en een reeks verschrikkelijke onthullingen die het gevolg zijn. Terwijl ze het ene leven probeert te ontleden, moet ze dat van haar gezin proberen in stand te houden.

1. The Undoing
  2. The Missing
  3. Do No Harm
  4. See No Evil
  5. Trial by Fury
  6. The Bloody Truth
  • volgende aflevering: zondag 1 november (aflevering 2)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.