Mijn Series +

Good Girls - Seizoen 3 (2020)

Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Jenna Bans
met Christina Hendricks, Manny Montana en Reno Wilson

Drie voorstedelijke moeders moeten de eindjes aan elkaar zien te knopen. Als ze voelen dat het tijd wordt om wat te doen aan hun financiële situatie, gaan ze een lokale supermarkt beroven met (speelgoed)pistolen. Helaas loopt het niet geheel zoals verwacht en komen de drie moeders erachter dat het iets lastiger gaat worden om weg te komen met de misdaad en buit.

1. Find Your Beach
  8. Nana
  9. Incentive
  10. Opportunity
  11. Synergy

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.