Mijn Series +

Love Is Blind - Seizoen 1 (2020)

Reality

ontwikkeld door Chris Coelen, Sam Dean, Eric Detwiler, Ally Simpson en Brian Smith
met Nick Lachey en Vanessa Lachey

Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten. Zonder afleiding van de buitenwereld, praten de singles met een reeks van potentiële kandidaten en wanneer er een betekenisvolle connectie wordt gemaakt, verloven ze zich en zien ze elkaar voor het eerst. Verloofd en terug in de echte wereld, terwijl ze hun trouwdag plannen, zullen ze snel ontdekken of ze hun emotionele band in een fysieke kunnen veranderen vóór de snel naderende ceremonie.

1. Is Love Blind?
  8. Countdown to I Do's
  9. Bachelor & Bachelorette Parties
  10. The Weddings
avatar van david bohm
Deze show waar liefde is blind vrij letterlijk wordt genomen en binnen een dag of tien of zoiets in het huwelijksbootje wordt gestapt of niet is werkelijk smullen zo nu en dan. . Het is een rollercoaster van emoties voor de deelnemers, niet te doen. En voor de kijker natuurlijk ook.
De Amerikanen hebben toch een iets andere cultuur en zeggen algauw I love you en voelen snel zonder elkaar te zien een amazing connection als ze bijvoorbeeld voor dezelfde honkbalclub zijn.
Dit is zo belachelijk maar ook erg vermakelijk en je gaat meevoelen met de deelnemers die variëren van onuitstaanbaar tot uiterst sympathiek Barnett, Lauren, Jessica et cetera.
Aanrader toch, hoewel natuurlijk puip van het zuiverste soort. Zo nu en dan is het smullen geblazen.