Mijn Series +

Traces - Seizoen 1 (2019)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Mystery

ontwikkeld door Amelia Bullmore en Val McDermid
met Molly Windsor, Laura Fraser en Jennifer Spence

Emma Hedges is een laboratoriumassistent die lid wordt van het Schotse Instituut voor Forensische Wetenschap en Anatomie (SIFA). Ze stuit op een fictieve casus van een moord die een opvallende gelijkenis vertoont met herinneringen uit haar verleden. Om antwoorden te vinden, duikt Emma diep in de forensische wetenschap, waarbij ze niet weet ze kan vertrouwen. Met behulp van professoren Sarah Gordon en Kathy Torrance probeert Emma de moordenaar voor het gerecht brengen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van DjFrankie
Niks mis met deze serie, met de prachtige Molly Windsor. Serie herbergt 2 verhaallijnen waarbij de verhaallijn van de dood van haar moeder het boeiendste is.