ad

Afleveringen: 8

Datum van release: vrijdag 24 april 2020

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Defending Jacob

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. Pilot

Hulpofficier van justitie Andy Barber wordt aangesteld als de hoofdaanklager in de zaak van de vermoorde klasgenoot van zijn zoon.

2. 2. Everything Is Cool

Wanneer er nieuw bewijs wordt ontdekt, wordt Andy van de zaak gehaald.

3. 3. Poker Faces

Andy onthult een familiegeheim aan Laurie voordat het openbaar wordt.

4. 4. Damage Control

Andy neemt het heft in eigen handen. Laurie onderzoekt opnieuw het leven dat ze kende.

5. 5. Visitors

Andy bezoekt zijn vader en krijgt verontrustende informatie te horen van Jacobs vrienden Derek en Sarah.

6. 6. Ilunga

Andy en Klein ondernemen twee laatste wanhopige pogingen om Jacobs onschuld te bewijzen.

7. 7. After

Wanneer de rechtszaak begint, hangt Jacobs lot aan een zijden draadje.

8. 8. Wishful Thinking

Het proces komt ten einde, maar met onverwachte gevolgen.

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Dit is een miniserie, staat iig op IMDB. Staat hier nergens vermeld.

avatar van Bubblez

Bubblez

Ik heb nu drie afleveringen gezien en hoewel er erg goede acteurs in zitten, vind ik het tergend trage verloop van een eigenlijk niet zo interessant verhaal niet de moeite om verder te kijken. Cliffhangers die geen cliffhangers zijn en scènes waarvan je weet dat ze overbodig en dus opvuller zijn. Na drie afleveringen had ik inmiddels geboeid moeten zijn, dus sloeg ik de synopsis van het boek er maar even op na. En van dat kleine stukje tekst genoot ik meer dan van die drie afleveringen.

• 20955 berichten

Na vier afleveringen een dikke zeven , later meer.

avatar van 7 stars

7 stars

Echt een dramaserie, verwacht geen thriller. Het is puur het effect op een gezin als je kind vals beschuldigt wordt wat hier wordt uitgelicht. Heel traag maar wel boeiend en goed geacteerd

avatar van DionneDarko

DionneDarko

Schurkte wel bijna tegen een 4,5 aan.