Mijn Series +

Home before Dark - Seizoen 1 (2020)

Drama / Mystery

ontwikkeld door Dana Fox en Dara Resnik
met Brooklynn Prince, Mila Morgan en Kylie Rogers

Het jonge meisje Hilde Lysiak, afkomstig uit de grote stad, is een onderzoeksjournaliste. Ze ontdekt aanwijzingen voor een onopgeloste zaak tijdens een bezoek aan de kleine stad aan het meer van haar vader. Ze brengt het nieuws over de moordzaak naar buiten via haar zelf gestarte krantje genaamd Orange Street News.

1. Magic Hour
  8. The Future is Female
  9. Superhero Monster Slayer
  10. Bigger Than All of Us
avatar van filmobsessie
zoetsappige amerikaanse rommel dit....sla maar over

Mooie serie!

De hoofdrolspeelster Brooklynn Prince acteert weergaloos. In het begin lijkt de reeks bij wijlen kinderachtig... maar naarmate het verhaal evolueert, willen we meer zien... steeds weer. Uitnodigend voor bingewatchen!
Bovendien oogt de mooi Disneysiaanse beeldvoering aantrekkelijk.
En de soundtrack klinkt heerlijk... ook Scala met Creep (van Radiohead) passeert de revue... past perfect in dit plaatje.
Toch één minpuntje: de ondertitels lijken soms meer op audiodescriptie en ergerden ons, zeker bij het begin. En ondertitels aanpassen op AppleTV is niet eenvoudig.

Maar we genoten wel van deze Amerikaanse serie!

De Disneysiaanse beeldvoering waar ze het hier boven over hebben is juist de reden dat ik het maar zo zo vond , toch gewoon te kinderlijk.