• 8.978.964 stemmen

Home before Dark (2020-2021)

Drama / Mystery | 2 seizoenen

Status: Geannuleerd

Genre: Drama / Mystery

Ontwikkeld door: Dana Fox en Dara Resnik Creasey

Met onder meer: Brooklynn Prince, Jim Sturgess en Mila Morgan

Release datum: vrijdag 3 april 2020

Eerst uitgezonden op: Apple TV+ (Verenigde Staten)

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+

Plot Home before Dark

Het jonge meisje Hilde Lysiak, afkomstig uit de grote stad, is een onderzoeksjournaliste. Ze ontdekt aanwijzingen voor een onopgeloste zaak tijdens een bezoek aan de kleine stad aan het meer van haar vader. Ze brengt het nieuws over de moordzaak naar buiten via haar zelf gestarte krantje genaamd Orange Street News.

Matt Lysiak

Bridget Jensen

Izzy Lisko

Lt. Frank Briggs, Jr.

Deputy Mackenzie ‘Trip’ Johnson III

Principal Kim Collins

Sheriff Frank Briggs, Sr.

Mayor Jack Fife

Meningen over Home before Dark

avatar van engelse

engelse

vrijdag 1 mei 2020
Home before Dark seizoen 1 Mooie serie! De hoofdrolspeelster Brooklynn Prince acteert weergaloos. In het begin lijkt de reeks bij wijlen kinderachtig... maar naarmate het verhaal evolueert, willen we meer zien... steeds weer. Uitnodigend voor bingewatchen! Bovendien oogt de mooi Disneysiaanse beeldvoering aantrekkelijk. En de soundtrack klinkt heerlijk... ook Scala met Creep (van Radiohead) passeert de revue... past perfect in dit plaatje. Toch één minpuntje: de ondertitels lijken soms meer op audiodescriptie en ergerden ons, zeker bij het begin. En ondertitels aanpassen op AppleTV is niet eenvoudig. Maar we genoten wel van deze Amerikaanse serie!

muss1905_mm

donderdag 19 november 2020
Home before Dark seizoen 1 Eerlijk gezegd het intrigeert mij wel na de eerste aflevering leuk geacteerd , weet niet hoe het uit gaat pakken nog maar een paar delen kijken.
avatar van filmobsessie

filmobsessie